środa, 4 marca 2015

Szkoła, wznowienie programów

Hej !
    Chyba wznawiam bloga... Wiem, że miszę pisać systematycznie więc postanowiłam, że posty będę dodawać co piątek . :) Dzisiaj jest project runway ! Lubię ten program, tak samo ja top model . xd
    Nie no ogólnie jeszcze żyje koncertem
... xD Nie moge zapomnieć tego momentu , jak jakaś dziewczyna rzuciła swój stanik Dawidowi, a on go złapał... Fuj. xD
     Dobra jeszcze muszę się uczyć z historii , polaka i odrobić z polaka ...
      Teraz się pocieszam herbatą z cytryną... Oby do piątku !

wtorek, 3 marca 2015

Dawid, marzenie, szkoła, chillout

 
               MARZENIE SPEŁNIONE

O mój Boże 2 dni temu spełniło się moje marzenie . Byłam na koncercie Dawida Kwiatkowskiego .
Tak jak zapewne wiecie, jestem KWIATONATORS . Nie wstydzę się tego, jestem z tego dumna :)
Uwielbiam Dawida, jego piosenki . Po prostu uwielbiam w nim wszystko <3

    Jeżeli nie byłyście/byliście na koncercie Kwiata, a chcielibyście pojechać i nie możecie się zdecydować... Mówię Wam WARTO ! Chociaż dla zobaczenia samego Dawida. :D

   Po prostu jak wyszedł na scenę stał tyłem, ale ja już widziałam połowę Jego twarzy odwrócił się do gitarzysty.... Po prostu serce mi zaczęło bić mocniej ... To jest coś nie do opisania .

   Dawid nie oszczędzał sił, był cały spocony, skakał , tańczył . <3 Mimo, że bilet kosztował 59 zł warto było go kupić i pojechać.

  Z wejściem na koncert było trudno... Czekałyśmy z koleżanką 2 h , aby wejść, czyli przyjechałyśmy o 15, bo koncert się zaczynał o 17, a wejście było na 16 :) Na początku stałyśmy po lewej stronie sceny w 3, 4 rzędzie nie mogę dokładnie określić, a później tak nas jakoś przepchano, że byłyśmy na przeciwko sceny w 5 rzędzie xd .

   W ogóle to było też bardzo fajnie poza sceną, moja koleżanka kłóciła się przepychała , tu mi jakaś dziewczyna wytrąciła nowy telefon z ręki, który na szczęście poleciał na czyiś but. Nic się nie stało z telefonem  chyba jestem farciarą.

    No tu chyba na tyle wstawię kilka Baaaaaaaaardzo słabej jakości filmików (trochę telefon mi szwankował, bo było za głośno > . < ) i kilka zdjęć, jedno jest naprawdę super :)))

      Dobra filmów nie będzie, bo są za duże :/ ale zdjęcia będą ;) 

Jutro w szkole mam tylko 2 lekcje xd ! jej

1 lekcja - biologia
2 lekcja - matematyka
3 lekcja - polak    film
4 lekcja - polak    film
5 lekcja - w-f
6 lekcja - geografia

Taką szkołę to ja lubię :)

sobota, 1 listopada 2014

:-(

Nadal choruje... Kaszle, dusząc się i duszę się kaszląc . :( 

Mimo , że biorę wziewy nic się nie polepsza..

Nie będę się rozpisywać . MOŻE do jutra ;)

środa, 29 października 2014

Chora ! :(

Siedzę pod kołdrą i pije ciepły sok ze świeżo wyciśniętej cytryny... Mam gorączkę nie taką złą ale mam - 37,2 . Wczoraj nie dodawałam posta, bo nic ciekawego się nie stało . Za to dzisiaj dostałam 5 za wiersz , którego wczoraj się uczyłam... Kolejną 5 za opowiadanie też z polaka + gratulacje Marysia !  A i jeszcze dostałam jedną piątkę  z geografii za pracę klasową... Jest GIT ! Dobra jeszcze muszę sie pouczuć z historii i z fizyki, bo jutro jest klasówka...

Do jutra !

poniedziałek, 27 października 2014

Urodziny ! I nauka -,-

Cześć  !
Dziś są moje urodziny ! Czy jestem szczęśliwa ? - Owszem, ale nie dlatego , że są prezenty, tylko dlatego , że jestem starsza o jeden rok . Dobra zaryzykuje i wam powiem . UROCZYŚCIE OGŁASZAM IŻ OD 27 PAŹDZIERNIKA (OD DZISIAJ) MOŻECIE POWIEDZIEĆ , ŻE JESTEM TRZYNASTOLATKĄ  ! Może i trzynaście to pechowa liczba , ale mam nadzieje , że dla mnie będzie najszczęśliwsza. :) Dzisiaj żadnych ocen , tylko klasówka z niemca , a jutro z gegry i kartkówka z niemieckiego Ahg ! Lece sie uczyć do jutra !

niedziela, 26 października 2014

Quilling

Hej  !              
Do quillingu potrzebne nam będą :
-igła (do quillingu)
-podkładka korkowa
-szpilki (do quillingu)
-szablon
-paski (do quillingu)
-klej (najlepiej magic)
-pędzelek do do rozprowadzania kleju .

Na zdjęciach niżej zobaczycie potrzebne materiały i jak zrobić ładny i prosty zawijaniec ;)

sobota, 25 października 2014

Fryzura na dziś :)

Cześć dzisiaj wybrałam banalną do zrobienia fryzurę. Jest ona bardzo trwała i mocna, choć użyłam do niej :
-jedną gumkę,
-dwie żabki (małe spineczki z rossmana)
- Hairigami
-jedną wsówkę.

Jak widzicie jedynym nieznanym wam przedmiotem zapewne jest hairigami , choć niektórzy na pewno je znają. Nie używam lakieru do włosów, ponieważ musiałabym je od razu po rozplecieniu umyć...  Wstawie wam kilka fotek fryzury, jak się spodoba dajcie znać , to wstawie filmik jak się ją robi ;)